Web
7. klases ekskursija 28.02.2024.
Jaunpils vidusskolas 7.klase programmas "Skolas soma" ietvaros apmeklēja P. Stradiņa medicīnas vēstures muzeju. Jaunieši sajūsminājās par gida aktīvo un interesanto stāstījumu. Izrādījām godu ukraiņu tautai pie Ukrainas vēstniecības. Ekskursijas noslēgumā Lāzertag apmeklējums.
6. klases ekskursija uz VZC “Vizium”
4. klases ekskursija uz VZC “Vizium”
Ekskursija uz Stūra māju Rīgā
Jūrmalas Brīvdabas muzejs
Piedzīvojumā „Ceļojums laikā. Piedzīvosim 1905.gadu” 20.maijā devās Jaunpils skolēni un skolotāji
Ar orientēšanās spēles palīdzību tika atklāta pils apkārtne, tur sastopamās mazās arhitektūras formas, uzklausīti interesanti stāsti par vēsturiskiem un literāriem notikumi. Skolēniem, radoši grupās darbojoties, bija iespēja iepazīties ar skaisto parku, Durbes pilī esošajām kultūrvēsturiskajām vērtībām, izstaigājot visas pils istabas un aplūkojot ekspozīcijas. Paldies par iespēju Latvijas skolas soma, Durbes pils.
Koncertlekcija ‘’Es mīlu Tevi, Latvija’’ Jaunpils vidusskolā
Par koncertlekcijām Jaunpils vidusskolā
“Dzīvnieki Latvijas dabā un kultūrā” (Bildes)
Kino visiem un visur Latvijā
Kopīgā filmu programma skolām 2021./2022. mācību gadam
Koncertlekcija “Atmodas dziesmas. Dziesmotā revolūcija”
Visu maija mēnesi projekta “Latvijas skolas soma”
Visu maija mēnesi projekta “Latvijas skolas soma” ietvaros Jaunpils vidusskolas skolēniem ir iespēja virtuāli skatīties, klausīties un baudīt divas koncertlekcijas - “Atmodas dziesmas. Dziesmotā revolūcija” un “Kino mūzikas vēsture”
Koncertlekcija “Atmodas dziesmas. Dziesmotā revolūcija” ir muzikāls stāsts par Latvijas nesenās vēstures notikumiem – Trešo atmodu, Dziesmoto revolūciju un Latvijas neatkarības atjaunošanu, tā palīdzēs iepazīt mūzikas klātbūtnes nozīmi vēsturiskos notikumos. Programmā iekļautas nozīmīgākās un simboliskākās atmodas laika dziesmas, kas savijas ar stāstu par to, kā notika Latvijas neatkarības atgūšana. Skanēs Zigmāra Liepiņa, Imanta Kalniņa, Raimonda Paula un Jura Kulakova radītā mūzika. Stāsts par neatkarības atgūšanu veidots, konsultējoties ar Latvijas vēsturniekiem. Koncertstāstu papildinās gan vēsturiski kinokadri, gan īpaši veidoti videomateriāli. Programma ir interaktīva, skolēniem būs iespēja gan uzzināt ko jaunu, gan parādīt savas zināšanas un dziedāt visiem kopā.
Dziedātājs Mikus Abaroniņš kopā ar multiinstrumentālisti Artu Abaroniņu kultūrizglītības programmā "Latvijas skolas soma" sagatavojuši koncertlekciju "Kino mūzikas vēsture". Tā ir īpaši digitālā formātā veidotā nodarbība par kino mūzikas vēsturi, izmantojama gan attālinātā mācību procesā, gan klātienē klasēs. Skolēniem būs iespēja uzzināt, kā veidojies kino un kā mūzika palīdzējusi šim žanram attīstīties.
Koncertlekcijas veidotāji izpildīs pazīstamākos kino mūzikas skaņdarbus un stāstīs par kino vēsturi un rašanos. Programmu papildinās īpaši sagatavoti videomateriāli.
Koncertlekcijā būs iespēja iepazīt spilgtākos momentus no mēmā kino un pirmajām krāsainajām filmām līdz mūsdienu kino tehnoloģijām. Tiks izpildīta mūzika no dažādu žanru filmām: zinātniskās fantāzijas, piedzīvojumu filmām, drāmām un multfilmām. Īpaša uzmanība tiks veltīta Latvijas kino mūzikas šedevriem.
Nodarbības digitālais formāts dod plašākas iespējas nodemonstrēt skolēniem mūsdienu tehnoloģiju izmantošanu kino.
Programma ir interaktīva, skatītājiem būs iespēja gan uzzināt daudz ko jaunu, gan parādīt savas zināšanas, kā arī dziedāt līdzi.
Koncertlekcijas “Kino mūzikas vēsture” un “Sprādziens mūzikā”
“Ziemassvētki apkārt zemeslodei”
“Deja, mūzika un balets cauri gadsimtiem”
DIGITĀLO KULTŪRAS NORIŠU PIEDĀVĀJUMA IZLASE 2020. gada decembris2020. gada decembris
FILMU PROGRAMMA SKOLĀM 2020./2021. mācību gadam
Kas ir teātris?
22.01.2019. tikšanās ar aktieri un režisoru Ēriku Vilsonu
MMA Kr. Barona muzejs
Mildas noslēpumi
11.12.2018. plkst.11.00 Jaunpils vidusskolā projekta “Latvijas skolas soma” ietvaros 1.-4. klašu skolēniem
Muzikāli izglītojošā rotaļprogramma
Svinot Latvijas valsts apaļo simtgades jubileju, Brīvības piemineklis mirdz spoži jo spoži! Pieminekļa virsotnē slejas lepnākā un staltākā skulptūras daļa, kas ir brīvības un dzimtenes simbols, jebšu kā mīļi tautā mēdzam dēvēt - Milda. Vērojusi mūžam mainīgo Latviju un tās rosīgos iedzīvotājus, reizi simts gados Milda nokāpj pie mums lejā un ļauj ielūkoties savās zvaigznēs, un uzzināt trīs lielos noslēpumus, kurus turējusi savās rokās.
Ar jautrām rotaļām, lustīgām dejām un skanīgām dziesmām kopā ielūkosimies līdz šim neatvērtajās zvaigznēs, kļūsim gudrāki, uzzinot vairāk par mūsu kultūras dziļumiem, un svinēsim vislielākos valsts svētkus kopā!
Piedzīvojumā dosimies kopā ar atraktīvo tautu dēlu Kašeru (Kaspars Blūms – Blūmanis) un rotaļīgajām tautumeitām Sabīni Prenclavu un Katrīnu Cīruli.
Leļļu izrāde „SAPŅU KUĢIS”
FILMU PIEDĀVĀJUMS PAMATSKOLAI UN VIDUSSKOLAI
LATVIEŠU ANIMĀCIJAS FILMU PIEDĀVĀJUMS SĀKUMSKOLĀM
Interaktīva Dejas izrāde „3D par Mīlestību”
Iniciatīvas “LATVIJAS SKOLAS SOMA”
pasākuma programma
Interaktīva Dejas izrāde „3D par Mīlestību”
16.10.2018.plkst.10.50 Jaunpils vidusskola
Mērķis un uzdevumi: piedzīvot kultūras notikumu, iepazīstot laikmetīgās dejas žanru, neierastā formā izglītot skolēnus par kustību, par ķermeņa valodu u spēju runāt, just, pārdzīvot caur kustību, caur kustību un kopīgu darbošanos izrunāt ļoti aktuālus jauniešiem jautājumus
Dalībnieki: Jaunpils vidusskolas 10.-12.klašu skolēni (33)
Izrāde „3D par Mīlestību” ir izglītojoša performance, kas uzrunā skatītāju, skolēnu un vidusskolēnu neierastā formā, kā arī liek padomāt par kustību, par ķermeņa valodu un spēju runāt caur kustību. Izrādes idejas autore, horeogrāfe Olga Žitluhina atsaucas uz slavenās amerikāņu horeogrāfes Deboras Hejas (Deborah Hay) idejām par to, ka praktizējot izrādi, tā veidojas. Izrādes darbība notiek skolās, mācību telpās, klasēs, kur visi sēž pie galdiem. Piedalās divi dejotāji, kas ir arī izrādes līdzautori. Dejotāji ienāk pie skolēniem un pārņem telpu, dod tēmas, kuras publika interaktīvi attīsta; vai dod lasīt kādu tekstu, sniegt tā vērtējumu; vai lūdz atskaņot nejaušu mūziku no sava telefona. Viss – atbildes, reakcija, līdzdarbošanās ietekmē izrādes horeogrāfiju. Izrāde veidojas, performējot telpu.
Otra lieta – izrādes ideja par Mīlestību. Kā attīstīt to? Divi dejotāji sarunājas caur skatītājiem, kāda ir Mīlestība, kas ir Mīlestība, kāpēc ir Mīlestība, vai Mīlestība ir vajadzīga, kurp tā ved? Būtiskais – vārdi var melot, bet ķermenis nekad.